Animated Cool Shiny Blue Pointer Faez blogspot: Sayangilah ibu anda

WAKTU SOLAT

Monday, May 7, 2012

Sayangilah ibu anda



Puisi buat ibu :

Kadang-kala aku buatmu menangis~ 
Kadang-kala aku menipu dirimu~ 
Kadang-kala aku ingkar dengan perintahmu~
Namun tidak pernah pula kamu membenci diriku~

Aku selalu tertipu dengan senyuman manismu~
Disebalik senyumanmu itu~
Tersembunyi kedukaanmu keranaku~
Aku tidak sedar banyak pengorbanan yang telah kau berikan padaku~
Namun tidak pernah kamu mengukitnya~

Aku selalu meminta-minta darimu & marah jika tidak perolehinya~
Namun kamu tetap bersabar & tidak pernah jemu melayan karenah ku~
Aku selalu melakukan dosa terhadapmu~
Namun kau tetap memaafkan kesalahanku~

Aku tidak akan putus-putus berdoa untukmu~
Ampunkan segala dosa-dosaku~
Pengorbananmu tidak dapat ku balas~
Tanpamu tiadalah aku lahir didunia ini~
Kau menjadi pujaan hatiku buat selamanya~

To my mom,
From you son~

By Faezuddin~ ('',)

4 comments:

  1. Replies
    1. Insyallah Hasnul~ terima kasih kerana beri sokongan..(^^,)

      Delete
  2. salam..mohon share yer.halalkan ilmunya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silakan share~ saya buat ni hanyalah untuk berdakwah & berkarya...tidak perlu minta keizinan untuk sharekanya (^^,)

      Delete